Příze a Galanterie - Libochovice
Nakupte si i mimo otevírací dobu 9 - 22 (SO+NE+svátky)............. Volejte na ☎️ 603 225 766
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
.

Nenechte si ujít novinky :

  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY platné od 1.1.2023
OBCHODNÍ PODMÍNKY platné od 1.1.2023

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky společnosti www.galanterie-libochovice.cz, se sídlem Dr. Vacka 41, Libochovice, 41117 , IČO 47321032, DIČ 7259272658 vedené u živnostenského úřadu Lovosice pod sp. zn. OŽÚ 1539/2022 JM,  e-mail s.misagabi@seznam.cz, telefonní číslo +420603225766, adresa provozovny Dr. Vacka 41, Libochovice 41117,  upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.galanterie-libochovice.cz.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracování osobních údajů ((GDPR)

Prodávající a majitel společnosti:

     Blanka Zemanová

IČO: 47321032

DIČ: CZ7259272657

se sídlem: Dr. Vacka 41, Libochovice 41117

vedené u živnostenského úřadu Lovosice pod sp. zn. OŽÚ 1539/2022 JM

 

Kontaktní údaje:

email: s.misagabi@seznam.cz

telefon: 603225766

      www.galanterie-libochovice.cz.

Ustanovení těchto podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění podmínek.

Smlouva je uzavřena prostřednictvím E-shopu  www.galanterie-libochovice.cz.

Pokud některá část podmínek odporuje tomu, co si obě strany (prodávající a kupující) společně schválili v rámci procesu nákupu na E-shopu www.galanterie-libochovice.cz, bude mít tato dohoda před podmínkami přednost.

  1. VYSVĚTLENÍ POJMŮ
    1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za zboží
    2. Cena za dopravuje celková částka za doručení Vámi objednaného zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení
    3. Celková cena je cena za zboží i za dopravu včetně DPH
    4. DPHje daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů
    5. Fakturaje daňový doklad vystavený na celkovou částku Vašeho objednaného zboží
    6. Objednávkaje Váš závazný návrh na uzavření smlouvy o koupi zboží

 

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
    1. Nákup boží je možný jen přes webové rozhraní E-shopu galanterie-libochovice.cz.
    2. Při vytvoření objednávky je Vaše povinnost poskytnout nám správné a pravdivé Informace. V objednávce je budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
    3. Na našem E-shopu umožňujeme hodnocení zboží ,které provedli jiní uživatelé. Pravost takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že kontrolujeme ID vytvořené objednávky, a tím můžeme ověřit a prokázat, že recenze pochází od spotřebitele, který zboží opravdu objednal.

 

  1. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    1. Smlouvu s námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
    2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu galanterie-libochovice.cz, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradí kupující. Tato částka je vždy vidět při vytváření objednávky a je neměnná. Odesláním objednávky souhlasíte s tím, že souhlasíte s prostředky komunikace na dálku.
    3. K tomu, aby mohla být smlouva uzavřena, je potřeba na E-shopu vytvořit a odeslat objednávku.

V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

  1. Název zboží, které zadáváte tlačítkem „Přidat do košíku“
  2. Informace o ceně zboží
  3. Informace o ceně za dopravu
  4. způsob platby celkové ceny (tyto informace budou uvedeny na základě Vámi zvolného způsobu platby)
  5. způsob doručení zboží (tyto informace budou uvedeny na základě Vámi zvolného způsobu doručení zboží)
  6. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli zboží doručit ( jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu)
  1. V průběhu tvorby objednávky můžete údaje měnit a kontrolovat až do doby jejího dokončení a odeslání. Po zkontrolování vloženého zboží a zvolení způsobu platby a doručení prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ objednávku dokončíte. Před odesláním objednávky je ještě třeba potvrdit Vaše seznámení a souhlas s těmito obchodními podmínkami. V opačném případě nebude možné objednávku dokončit. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ potvrzujete, že jste si přečetl/a obchodní podmínky a souhlasíte s nimi. Tím nám budou tyto informace odeslány.
  2. Vaše objednávka Vám bude obratem automatem potvrzena na Vaši e-mailovou adresu zadanou v objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí objednávky a tyto podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky přiložené jako příloha v den odeslání objednávky v potvrzující e-mailové zprávě, tvoří nedílnou součást smlouvy. Odesláním objednávky dochází k uzavření smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím.
  3. Může nastat situace, kdy Vám nebudeme moci objednávku osobně Jedná se zejména o situaci, kdy se zboží chvíli před Vámi vytvořenou objednávkou doprodá na kamenné prodejně, my nestihneme zboží odepsat na skladě a tudíž není již dostupné, nebo pokud zjistíme vadu zboží. O této situaci Vás vždy budeme nejprve informovat. V tomto případě Vás budeme kontaktovat telefonicky, nebo formou SMS, nebo e-mailem (v této posloupnosti). V době, kdy se domluvíme na Vámi zvolené variantě, zašleme Vám e-mailem nabídku na uzavření smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte.

 

  1. Zákazník si může zvolit tyto varianty:
    1. zrušení celé objednávky a vrácení celé částky za objednávku včetně dopravy
    2. vrácení peněz za chybějící zboží s odesláním objednávky bez tohoto zboží
    3. možnost náhrady chybějícího zboží s úpravou ceny celé objednávky

 

  1. V případě, že v rámci e-shopu nebo v objednávce bude uvedena zjevná chyba, budeme Vás o této situaci bezodkladně kontaktovat a domluvíme se na variantě, která bude ve Váš prospěch. Stejně tak, pokud nás na chybu upozorníte Vy. Při vzniklé situaci zašleme e-mailem nový návrh na smlouvu a smlouva bude uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
  2. V případě, kdy dojde k uzavření smlouvy, Vám vzniká závazek k úhradě celkové ceny.
  3. V případě, že se zaregistrujete, můžete vytvořit objednávku prostřednictvím registrovaného zákazníka. V takovém případě máte též povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Tento způsob vytvoření objednávky je stejný, jako v případě kupujícího bez registrace. Výhodou registrace je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

 

  1. UŽIVATELSKÝ ÚČET / registrace
    1. Přístup do svého uživatelského účtu na základě Vaší registrace v rámci e-shopu.
    2. Při registraci je Vaše povinnost uvést pravdivé údaje a v případě změny je aktualizovat.
    3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. V případě nedodržení mlčenlivosti zakladatele účtu neneseme za zneužití údajů žádnou odpovědnost.
    4. Váš uživatelský účet můžeme zrušit v případě, kdy jej více, než 1 rok nevyužíváte, nebo v případě, kdy bude porušena smlouva.
    5. Uživatelský účet může být nedostupný, a to v případě údržby hardwarového a softwarového rozhraní.

 

  1. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VLASTNICKÉ PRÁVO
    1. Cena je vždy uvedena na e-shopu, v návrhu objednávky a ve smlouvě. V případě rozdílné ceny uvedené na e-shopu a ceny uvedené v návrhu objednávky se uplatní cena uvedená v návrhu objednávky, která bude vždy shodná s cenou ve smlouvě. V návrhu objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně podmínky, za kterých je doprava zdarma.
    2. Celková cena je uvedena včetně DPH a včetně všech poplatků stanovených zákonem.
    3. Cenu zboží a náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy požadujeme uhradit následujícími způsoby:
      a) v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese: Vacka 41, Libochovice 41117
      b) bezhotovostně převodem na účet prodávajícího, kdy číslo účtu je uvedeno v návrhu objednávky a ve smlouvě
    4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení celkové částky a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Bude též dostupná v uživatelském úču registrovaného zákazníka
    5. Vlastnické právo na zboží přechází na kupujícího poté, co bude zaplacena celková cena a zboží si kupující převezme. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním částky na náš účet. Při platbě v hotovosti je zaplacena v okamžik provedení platby.

 

  1. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
    1. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 30dnů od připsání částky na náš účet způsobem dle Vaší volby. Můžete si vybírat z následujících možností:
      1. Osobní odběr na naší kamenné prodejně Dr. Vacka 41, Libochovice 41117
      2. Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna
      3. Doručení na Vaší adresu prostřednictvím dopravních společností Zásilkovna
    2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky
    3. Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží Vám bude sdělena v potvrzení objednávky. Doba uvedená v těchto podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí zboží budeme informovat prostřednictvím SMS zprávy, nebo přímo telefonicky.
    4. Po převzetí zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností zboží od dopravce převzít. Nepřevzetí zásilky z tohoto důvodu nebudeme posuzovat jako porušení smlouvy ze strany zákazníka.
    5. Nepřevzetí zboží neznamená odstoupení od smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím. Nám však v tomto případě vzniká právo na odstoupení od smlouvy z důvodu Vašeho podstatného porušení smlouvy, případně zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši celkové částky za objednané zboží a dopravu. Pokud se rozhodneme odstoupit od smlouvy, odstoupení nabývá platnosti v den, kdy Vám toto odstoupení zašleme e-mailem. Odstoupením od smlouvy neztrácíme nárok na uhrazení ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.
    6. Pokud je z důvodů vzniklých z Vaší strany zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno ve smlouvě, je Vaší povinností uhradit nám náklady s tímto opakovaným odesláním spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Váš e-mail který jste uvedli ve smlouvě a jsou splatné 7 kalendářních dnů od doručení e-mailu. Dnem splatnosti se rozumí den připsání částky na náš účet.
    7. Nebezpečí škody na zboží na Vás přechází v tom okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy zboží z důvodů vzniklých na Vaší straně nepřevezmete, na Vás nebezpečí škody na zboží přechází v tu dobu, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů vzniklých na Vaší straně nedošlo k převzetí Vámi závazně objednaného zboží. Přechod nebezpečí škody na zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete důsledky spojené s poškozením, ztrátou či znehodnocením zboží.

 

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    1. Zaručujeme, že v době odeslání je zboží bez vad, zejména pak, že zboží:
      1. odpovídá popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a jiným jeho vlastnostem
      2. je dodáno s příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci
      3. je vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá;
      4. odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením
    2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    3. V případě, že bude mít zboží vadu, můžete nám tuto skutečnost oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (reklamovat zboží) zasláním reklamace na náš e-mail misagabi@seznam.cz či zaslat prostřednictvím dopisu na adresu Dr. Vacka 41, Libochovice 41117. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba uvést, o jakou vadu se jedná a jak chcete vadu řešit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

Pokud má zboží nějakou vadu, máte právo

  1. na nové zboží bez vady
  2. na dodání chybějící části zboží
  3. na vrácení částky za zboží

Dále máte právo na:

  1. přiměřenou slevu z ceny
  2. odstoupení od smlouvy,

          jestliže:

  1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy
  2. se vada projeví opakovaně
  3. je vada podstatným porušením smlouvy
  4. pokud je z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás
  1. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit v případě, je-li vada zboží nevýznamná
  2. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit v případě, že jste si vadu na zboží způsobili sami
  3. Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání
  4. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
    1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili
    2. co je obsahem reklamace
    3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete
    4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace
  5. Pokud se nedohodneme na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a zašleme Vám informaci o vyřízení reklamace na Vámi uvedené kontaktní údaje. Pokud bude tento termín trvat bezdůvodně déle, máte právo na odstoupení od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  6. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada za vynaložené náklady. Tyto náklady jste povinni prokázat.
  7. Pokud jste podnikatelem, je Vaší povinností oznámit závadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji zjistili, nejpozději však do tří dnů od převzetí zboží.
  8. Pokud jste spotřebitelem, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.

 

  1. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
    1. K ukončení smluvního vztahu (odstoupení od Smlouvy) mezi kupujícím a prodávajícím může dojít z důvodů a takovým způsobem, který je uvedený v tomto článku, nebo v dalších ustanoveních, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
    2. V případě, že jste konečný zákazník, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy a převzetí zboží. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na dodání více kusů, nebo částí zboží, které dodáme postupně, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, kdy vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.
    3. Od smlouvy můžete odstoupit zasláním e-mailu nebo dopisu na Vacka 41, Libochovice 41117. Pro odstoupení můžete využít také formulář, který najdete za obchodními podmínkami, jako přílohu č. 2
    4. Od smlouvy nelze odstoupit v případech, kdy je předmětem smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.
    5. V případě odstoupení od smlouvy jste povinní zaslat nám zboží do 14 dnů od odstoupení. Náklady spojené s navrácením zboží k nám hradí kupující. Kupující má nárok na vrácení ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme pro dodání zboží nabízeli. Pokud my porušíme uzavřenou smlouvu, hradíme kupujícímu náklady spojené s odesláním zboží k nám a to ve výši ceny za dopravu odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme při dodání zboží nabízeli.
    6. V případě odstoupení od smlouvy Vám bude cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla hrazena objednávka. Částka bude kupujícímu vrácena v případě, kdy obdržíme zboží od kupujícího zpět, nebo kdy kupující doloží potvrzení o odeslání zboží zpět prodávajícímu.
    7. V případě odstoupení od smlouvy však odpovídáte za kvalitu zboží. V případě, zjištění závady způsobené kupujícím, bude vrácena částka úměrná k poškozenému zboží.
    8. Prodávající může odstoupit od smlouvy v době, než odešle zboží, pokud zjistí důvody, proč není možné zboží odeslat (např.: zjištění závady zboží,které nám dodavatel zaslal, z důvodu chybně zadaného údaje u zboží na našem e-shopu, neschopnost dodání zboží výrobcem, nebo velkoskladem…atd.). Prodávající může též odstoupit od smlouvy, pokud zjistí, že informace uvedené ve smlouvě jsou nesprávné. Tím je např.: nesprávný e-mail, či nesprávný telefon, nebo adresa a je tak znemožněno odeslat zboží na správnou adresu, nebo není možná komunikace se zákazníkem. Též může prodávající odstoupit od smlouvy, pokud bude adresa mimo ČR. V případě, že nakupujete zboží jako podnikatel, jsme oprávněni od smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu. V těchto všech  případech vždy zasíláme e-mail.

 

  1. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELEM
    1. Nejsme ke kupujícímu vázáni žádným kodexem chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
    2. Vyřizování stížností spotřebitelů probíhá prostřednictvím elektronické adresy misagabi@seznam.cz. Vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu, kterou uvádí kupující ve smlouvě.
    3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odrje možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
    4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.czje kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
    1. Pokud právní vztah mezi kupujícím a prodávajícím bude obsahovat mezinárodní prvek (pokud bude zboží odesíláno mimo území České republiky), budeme se vždy řídit právem České republiky. Pokud je však kupující konečný zákazník, nebudou tím dotčena práva kupujícího plynoucí z právních předpisů.
    2. Veškerá korespondence bude probíhat elektronickou poštou přes naši e-mailovou adresu misagabi@seznam.cz a přes adresu kupujícího, kterou uvede ve smlouvě, nebo v uživatelském účtu.
    3. Smlouvu lze měnit pouze po vzájemné dohodě mezi kupujícím a prodávajícím. Změna bude provedena písemnou formou a to přes naší elektronickou adresu misagabi@seznam.cz a adresu kterou kupující uvede ve smlouvě. Tato opravená faktura bude platná tehdy, kdy jí kupující, nebo prodávající písemně potvrdí, nebo pokud po zaslání opravené faktury nebude kupující neprodleně kontaktovat prodávajícího do 30 minut a to buď telefonicky, nebo na e-mail kdy jsou tyto údaje uvedeny v opravené faktuře. Poté prodávající může objednané zboží odeslat. 
    4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za zůsobenou škodu a pokud stav vyšší moci trvá delší než 10 dnů, má kupující i prodávající právo od odstoupit od smlouvy.
    5. Smlouva včetně podmínek je archivována v elektronické podobě a vždy je kupující obdrží e-mailem s objednávkou, kde k nim bude mít kdykoliv přístup.

Tyto podmínky jsou platné od 1.1.2023

 

 

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

 

Adresát: 

Uplatnění reklamace

Datum uzavření smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

Telefon:

 

Reklamované zboží:

 

 

Popis vady zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením:

  1. Kdy jsem toto právo uplatnil
  2. Co je obsahem reklamace
  3. Jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

 

Datum:   …………………………                                            Podpis:   ……………………………….

 

 

 

 

 

 

 

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Adresát:

Tímto prohlašuji, že odstupuji od smlouvy:

Datum uzavření smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Popis zboží, kterého se smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků:

 

Uvedení čísla bankovního účtu:

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti www.galanterie-libochovice.cz  nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě smlouvy, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě smlouvy, na základě které má být zboží dodáváno pravidelně a opakovaně, ode dne dodání první dodávky.

Odstoupení od smlouvy oznámí kupující společnosti písemně na adresu provozovny společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený ve smlouvě.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který společnost nabízí, vrátí společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než zboží obdrží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží společnosti odeslal.



Datum:   …………………………                                            Podpis:   ……………………………….